Veel gestelde vragen

FAQ

Wij werken met Infomedics die de afhandeling van uw factuur regelt. Zij sturen de
factuur rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. U ontvangt hiervan bericht per mail of
per post.

Een afspraak wijzigen of annuleren kan tot 48 uur van tevoren via de online omgeving onder “Afspraak maken.” Voor annuleringen binnen 24 uur is telefonisch contact nodig. Bij afzeggen binnen 24 uur of het niet nakomen van afspraken zonder bericht, worden de kosten voor de gereserveerde tijd of behandeling in rekening gebracht. Deze kosten worden niet door de zorgverzekeraar vergoed

Geef deze wijzigingen zo spoedig mogelijk door via de mail of tijdens uw bezoek

Bij wijzigingen in medische gezondheid of medicatie is het belangrijk om dit op tijd door te geven, zodat de zorg hierop kan worden afgestemd.

Medische gegevens worden uiterst zorgvuldig behandeld en nooit zonder toestemming gedeeld. De gegevens worden niet langer bewaard dan wettelijk noodzakelijk is.

Ja, indien uw email adres en mobiele nummer bij ons bekend zijn ontvangt u een herinnering per e-mail en wordt er een sms gestuurd als extra service, maar het blijft uw eigen verantwoordelijkheid om de afspraak na te komen.

Het is belangrijk om op tijd aanwezig te zijn voor de afspraak. Zo kan er voldoende aandacht aan de behandeling gegeven worden, en kunnen de geplande tijden voor iedere patiënt worden aangehouden.

Indien je beschikt over een aanvullende tandartsverzekering, worden behandelingen doorgaans voor 70-80% vergoed door de zorgverzekeraar. Voor het overige niet vergoede deel (de eigen bijdrage) krijgt u een van Infomedics een declaratie via de mail of per post als uw email niet bekend is bij ons.Voor patiënten tot 18 jaar wordt de behandeling volledig vergoed vanuit de basisverzekering. Raadpleeg altijd uw zorgverzekeraar omtrent de vergoedingen aangezien deze per zorgverzekeraar kunnen verschillen.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.